Vectra z olimpijską odsłoną kampanii
Właśnie wystartowała olimpijska odsłona kampanii Vectry, kontynuująca nową platformę komunikacyjną marki. Za produkcję oraz postprodukcję kampanii odpowiada CHeese Film. Koncepcję kreatywną opracowała agencja Endless wraz z działem marketingu. Reżyserią zajęli się Krzysztof Kujawski oraz Krzysztof Grudziński.
Najnowsza odsłona kampanii wiosenno-letniej Vectry wystartowała. Po spotach nawiązujących do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, przyszedł czas na sportowe emocje olimpijskie.
Vectra w ostatnich tygodniach postawiła na komunikację pakietu internetu oraz telewizji z dostępem do kanałów sportowych. Historia dwóch nietuzinkowych bohaterów Vectry stworzonych przez agencję Endless - DZIŚka i JUTRka przypomina także o ofercie błyskawicznego podłączenia telewizji i Internetu najpóźniej dzień po złożeniu zamówienia.
- Każda kolejna odsłona platformy komunikacyjnej stworzonej pod koniec ubiegłego roku potwierdza jej pojemność i plastyczność. Już teraz mogę zdradzić, że przygody DZIŚka i JUTRka na sportowych epizodach się nie skończą – podkreśla Franek Toeplitz współzałożyciel Endless, który zarządza działem kreacji wspólnie z Tytusem Klepaczem.
Spot został wykonany za pomocą Unreal Engine, czyli tzw. silnika do renderu w czasie rzeczywistym, który był do tej pory wykorzystywany głównie przy produkcji gier komputerowych a niemal nieobecny w procesie produkcji reklam animowanych w Polsce.
Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i digital. Aktualnie w emisji można zobaczyć spoty 15 -to sekundowe. W najbliższych dniach zostaną także wyemitowane krótsze wersje - po 6 sekund.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Vectra z olimpijską odsłoną kampanii