Triple PR dla butiku Trendsetterka.com
Agencja Triple PR nawiązała współpracę z butikiem internetowym Trendsetterka.com.
Agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations oraz strategiczne doradztwo komunikacyjne.
Do głównych zadań agencji należą działania wizerunkowe i współpraca z mediami kobiecymi, shoppingowymi, modowymi oraz lifestyle’owymi. Agencja odpowiada również za strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz działania wspierające.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Triple PR dla butiku Trendsetterka.com