„Truth Well Told” - McCann z nową identyfikacją
Globalna agencja reklamowa McCann zmienia swój system identyfikacji wizualnej. Jej nowe logo jest minimalistyczne, a niezmieniony claim brzmi: „Truth Well Told”.
Nowe logo agencji McCann to napisana na czarno nazwa firmy na białym tle. W logotypach poszczególnych oddziałów krajowych u dołu dodawane są nazwy miast, w których się one znajdują. W takiej stylistyce zapisany jest również claim firmy „Truth Well Told”, który obowiązuje od 100 lat.

Wszystkie oddziały McCann posługują się nową identyfikacją od 15 kwietnia. Agencja przygotowała ją we własnym zakresie.
Identyfikacja wizualna

Newsletter






Karol Nawrocki nie odpuścił Onetowi ws. Grand Hotelu. Jest pozew cywilny i oskarżenie z art. 212 [NASZ NEWS]
Tak chciano ośmieszyć europejskich przywódców. Fałszywe AI w telewizji wPolsce24, Kanale Zero i u publicysty Republiki
Autorka „Chłopek” dostanie więcej. Dogadała się z wydawcą
Zygmunt Solorz górą na Cyprze. Przestrzega władze Cyfrowego Polsatu
Nadchodzi pierwszy polski serial Disney+. Mamy trailer 


Dołącz do dyskusji: „Truth Well Told” - McCann z nową identyfikacją