„Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Be Active” na drugim miejscu
W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”, a drugie miejsce zajął nowy magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Shape”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 185 805 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 11,60 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu znalazł się drugi numer miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), który trafił na rynek w czerwcu br. Sprzedaż ogółem jego sierpniowego wydania wyniosła 105 867 egz. Magazyn ten kierowany jest do kobiet w wieku 18-35 lat, zainteresowanych aktywnym stylem życia i zdrowiem, a kieruje nim Ewa Chodakowska (więcej na ten temat).
Trzecia pozycja należała do magazynu „Joy” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 93 337 egz., po spadku o 2,44 proc.
Z kolei najwięcej - 33,53 proc. - stracił „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 14 635 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 10. na 13.
sierpień | ||||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 960 | 187 797 | 185 805 | 289 977 | 211 537 | 210 183 |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 139 500 | 105 867 | 105 867 | - | - | - |
Joy | 155 000 | 93 337 | 93 337 | 160 000 | 95 701 | 95 669 |
Zwierciadło | 139 800 | 81 375 | 80 340 | 140 000 | 85 367 | 85 367 |
Pani | 134 978 | 79 916 | 79 716 | 139 082 | 92 882 | 92 732 |
Cosmopolitan | 160 000 | 79 042 | 79 042 | 160 000 | 101 889 | 101 889 |
Wysokie Obcasy Extra | 125 000 | 87 024 | 75 219 | 148 000 | 95 717 | 89 077 |
Glamour | 114 260 | 72 787 | 72 567 | 145 000 | 78 114 | 78 082 |
Uroda Życia | 135 000 | 72 863 | 69 863 | - | - | - |
Grazia | 129 992 | 67 097 | 66 897 | - | - | - |
Avanti | 150 100 | 65 878 | 65 530 | 135 000 | 70 517 | 70 151 |
Elle | 104 500 | 54 537 | 52 317 | 100 000 | 59 323 | 57 291 |
Shape | 38 000 | 17 635 | 14 635 | 38 000 | 22 019 | 22 019 |
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 24,48 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Glamour” (Grupa Burda). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Shape” - było to 34,84 proc.
Warto dodać, że wynik miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” w porównaniu do pierwszego numeru zwiększył się o 13,66 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 960 | 187 797 | 185 805 | 289 926 | 177 969 | 176 037 |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 139 500 | 105 867 | 105 867 | 140 000 | 93 142 | 93 142 |
Joy | 155 000 | 93 337 | 93 337 | 160 000 | 79 761 | 79 761 |
Zwierciadło | 139 800 | 81 375 | 80 340 | 135 000 | 66 000 | 64 965 |
Pani | 134 978 | 79 916 | 79 716 | 134 987 | 79 120 | 78 920 |
Cosmopolitan | 160 000 | 79 042 | 79 042 | 160 000 | 81 068 | 81 068 |
Wysokie Obcasy Extra | 125 000 | 87 024 | 75 219 | 124 000 | 78 426 | 67 779 |
Glamour | 114 260 | 72 787 | 72 567 | 100 000 | 58 514 | 58 294 |
Uroda Życia | 135 000 | 72 863 | 69 863 | 137 110 | 62 073 | 59 073 |
Grazia | 129 992 | 67 097 | 66 897 | 139 965 | 68 667 | 68 467 |
Avanti | 150 100 | 65 878 | 65 530 | 157 000 | 84 572 | 84 229 |
Elle | 104 500 | 54 537 | 52 317 | 93 000 | 48 835 | 46 615 |
Shape | 38 000 | 17 635 | 14 635 | 50 000 | 25 460 | 22 460 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Be Active” na drugim miejscu