„Twój Styl” z większą przewagą reklamową nad „Vogue”. Spadki „Życia na gorąco” i „Tele Tygodnia” (Top10)
W zestawieniu wpływów reklamowych magazynów za styczeń liderem miesięcznik „Twój Styl”, który zarobił prawie dwa razy więcej niż zajmujący drugą pozycję magazyn „Vogue”. Z kolei „Elle” udało się podwoić przychody z reklam - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W styczniu br. marketerzy wydali na reklamy w magazynach nieco ponad 315 mln zł, redukując wydatki w skali roku o 3,6 proc. (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar Media).
Pozycję lidera odzyskał po ponad roku miesięcznik „Twój Styl” zwiększając wpływy z reklam o 18,4 proc., do 59,1 mln zł. W zestawieniu za 2022 rok wyprzedził go „Vogue”, który utrzymywał pozycję lidera w całym 2023 roku. Teraz “Vogue” zarobił na reklamach 32,1 mln zł – 29,8 proc. więcej niż przed rokiem, co dało mu pozycję reklamowego wicelidera wśród magazynów.
Podium zamyka „Zwierciadło” z przychodami w kwocie 28,2 mln zł, większymi rdr o 41,1 proc.
Największy wzrost wpływów reklamowych notuje „Elle” – magazyn ten podwoił je rdr (+108,3 proc.) zarabiając 16,8 mln zł.
W „Forbsie” reklamodawcy wydali 34,2 proc. więcej (7,5 mln zł), w „Vivie” – 47,8 proc. więcej (7,4 mln zł), a w „Wysokich Obcasach Extra” – 27,7 proc. więcej (6,6 mln zł).
Mniej na reklamach zarobiły: „Tele Tydzień” – spadek o 13,1 proc. (18,3 mln zł), „Pani” – mniej o 5,4 proc., (9,5 mln zł) i „Życie na gorąco” – mniej o 27,5 proc. (9,2 mln zł).


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” z większą przewagą reklamową nad „Vogue”. Spadki „Życia na gorąco” i „Tele Tygodnia” (Top10)