Twórcy bloga Make Life Harder w odnowionym serwisie Logo24.pl, "Logo" z rabatami
Kwietniowy numer "Logo" (Agora) zachęca czytelników do udziału w akcji "Męskie zakupy", publikując kupony rabatowe ze zniżkami do 35 proc. na zakup różnych produktów. W internecie ruszyła także odświeżona wersja serwisu Logo24.pl.
Kwietniowe wydanie „Logo" (w sprzedaży od 30 marca br.) proponuje czytelnikom udział w akcji „Męskie zakupy”. W miesięczniku znalazły się kupony rabatowe, które pozwalają na skorzystanie ze zniżek do 35 proc. przy zakupie ubrań, akcesoriów i dodatków, a także sprzętu RTV, gadżetów i innych produktów w sklepach w całej Polsce i w sklepach internetowych. Akcja potrwa do 14 kwietnia br., a udział w niej biorą m.in. sklepy i marki Big Star, Diverse, Electroworld, Prima Moda, Reserved, Toys4Boys, Wojas i Wittchen.
Oprócz kuponów nowy numer „Logo” zawiera m.in. prezentacje modnych marynarek, skórzanych trampków i płaszczy, przepisy na drinki z seriali, przegląd 10 aplikacji dla sportowców oraz hitów targów komórkowych. Gwiazdą z okładki i rozmówcą miesięcznika jest aktor Szymon Bobrowski.
Kwietniowe „Logo” i akcję „Męskie zakupy” wspiera kampania promocyjna realizowana w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, „Przegląd Sportowy”, czasopisma Agory, „AutoŚwiat”, „Newsweek”), radiu (Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy) oraz internecie (serwisy z grupy Gazeta.pl, WP.pl, logo24.pl, profil „Logo” na Facebooku). Działania przygotował dział marketingu czasopism Agory, a mediaplan - dom mediowy Starlink.

Udostępniony w nowej odsłonie serwis Logo24.pl ma zmieniony layout i - poza artykułami dostępnymi w tradycyjnych wydaniach "Logo" - więcej tekstów powstających specjalnie na potrzeby witryny (m.in. prezentacje ubrań, kosmetyków i perfum, artykuły o związkach i seksie, porady z zakresu savoir vivre, historie marek).
W serwisie pojawiła się interaktywna mapa, na której można wyszukać artykuły o konkretnych miejscach. Nowością są także felietony twórców bloga Make Life Harder - co poniedziałek dostępne będą kolejne teksty, które przygotowują Maciej i Lucjan.
Nad stworzeniem nowej wersji strony Logo24.pl pracowały wspólnie segmenty Internet oraz Czasopisma Agory. Strona dostępna jest w ofercie reklamowej grupy Gazeta.pl i czasopism Agory.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Twórcy bloga Make Life Harder w odnowionym serwisie Logo24.pl, "Logo" z rabatami