Tygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2015 roku. „Tele Tydzień” liderem
W ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w 2015 roku uplasowała się na poziomie 795 646 egz., co oznacza stratę względem 2014 roku o 7,03 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,87 proc. i ustabilizowała się na poziomie 335 725 egz. Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 174 779 egz. po spadku o 2,69 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 12,86 proc. i wyniosła 89 873 egz.
Wirtualnemedia.pl | rok | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 078 439 | 796 629 | 795 646 | 1 157 733 | 857 705 | 855 804 |
To & Owo | 503 858 | 335 725 | 335 725 | 543 975 | 360 487 | 360 487 |
Kurier TV | 266 163 | 174 799 | 174 779 | 270 155 | 179 602 | 179 602 |
Program TV | 182 823 | 110 765 | 89 873 | 207 420 | 126 039 | 103 136 |
W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem grudnia 2014 roku zmniejszył się o 5,68 proc. do poziomu 845 098 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (340 175 egz.; w dół o 6,13 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (172 724 egz., spadek o 8,05 proc.).
Zaś najwięcej stracił, będący czwarty w zestawieniu, „Program TV”. Wynik tego tytułu zmalał bowiem o 16,69 proc. do 86 151 egz.
Wirtualnemedia.pl | grudzień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 098 639 | 845 898 | 845 098 | 1 208 789 | 897 167 | 896 027 |
To & Owo | 507 734 | 340 175 | 340 175 | 548 956 | 362 395 | 362 395 |
Kurier TV | 264 470 | 172 724 | 172 724 | 298 960 | 187 845 | 187 845 |
Program TV | 167 824 | 105 726 | 86 151 | 204 948 | 125 320 | 103 410 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2015 roku. „Tele Tydzień” liderem