„Tylko nas dwoje” zarobiło 22 mln zł dla Polsatu
Pierwszą edycję show „Tylko nas dwoje” oglądało w Polsacie średnio 2,86 mln widzów. Wpływy reklamowe wyniosły blisko 22,3 mln złotych. Dalszy los widowiska nie jest znany.
Najwięcej osób zainteresował pierwszy odcinek nadany 13 marca – zobaczyło go 3,63 mln widzów. Finał wyemitowany 15 maja przyciągnął 3,13 mln osób. Średni udział w rynku wyniósł 20,22 proc. w grupie 4+ oraz 19,28 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) dla portalu Wirtualnemedia.pl.
| TYLKO NAS DWOJE | AMR | SHR % | SHR % |
| Data | Grupa 4+ | Grupa 4+ | 16-49 |
| 13-03-2010 | 3626579 | 23,89% | 22,94% |
| 20-03-2010 | 3151285 | 21,33% | 20,07% |
| 27-03-2010 | 2980252 | 19,94% | 19,25% |
| 3-04-2010 | 2578563 | 18,18% | 17,31% |
| 24-04-2010 | 2496345 | 18,42% | 17,14% |
| 1-05-2010 | 2324941 | 17,56% | 17,88% |
| 8-05-2010 | 2466176 | 18,60% | 16,89% |
| 15-05-2010 | 3126158 | 22,80% | 21,60% |
| średnio | 2862503 | 20,32% | 19,38% |
Polsat w trakcie emisji „Tylko nas dwoje” był stacją drugiego wyboru. Pierwsza z 3,04 mln widzów była Jedynka, emitująca filmy fabularne. Trzecie miejsce z 2,75 mln widzów przypadło TVP2 (emitującej między innymi „Hit dekady”), zaś czwarte TVN (1,69 mln widzów;”Usta, usta” i film fabularny).
| KONKURENCJA | AMR | SHR % |
| TVP1 | 3041598 | 21,54% |
| POLSAT | 2862503 | 20,32% |
| TVP2 | 2745509 | 19,45% |
| TVN | 1691203 | 11,98% |
Format miał wyraźnie sfeminizowaną widownię (62 proc. kobiet). Cieszył się dużą popularnością na wsi, małych i średnich miastach. W jego profilu widzów dominują osoby z wykształceniem podstawowym.
| TYLKO NAS DWOJE | ADH % | AFF | |
| Płeć | Mężczyźni | 37,74% | 78 |
| Kobiety | 62,26% | 120 | |
| Wiek | 4-9 | 2,48% | 42 |
| 10-15 | 5,72% | 82 | |
| 16 - 19 | 2,86% | 49 | |
| 20 - 24 | 4,14% | 51 | |
| 25 - 29 | 6,12% | 69 | |
| 30 - 34 | 7,34% | 90 | |
| 35 - 39 | 6,42% | 91 | |
| 40 - 44 | 6,46% | 100 | |
| 45 - 49 | 7,57% | 106 | |
| 50 - 54 | 10,84% | 131 | |
| 55 - 59 | 12,63% | 167 | |
| 60+ | 27,42% | 141 | |
| Wlk. miasta | Wieś | 41,58% | 107 |
| < 50 tys. | 23,74% | 99 | |
| 50-100 tys. | 9,20% | 107 | |
| 100-200 tys. | 8,30% | 104 | |
| 200-500 tys. | 7,87% | 89 | |
| > 500 tys. | 9,30% | 81 | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 55,30% | 120 |
| Średnie | 27,20% | 92 | |
| Wyższe | 9,30% | 81 | |
| Inne | 8,20% | 63 | |
Pierwsza edycja show składała się z ośmiu odcinków (dwa wypadły z powodu żałoby narodowej). Zwycięzcami zostali Paulina Sykut oraz Ivan Komarenko. Widowisko prowadzili Katarzyna Cichopek i Mariusz Kałamaga z kabaretu Łowcy.B, a w trzyosobowym jury zasiadali Irena Santor, Doda i Tomasz Karolak. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji odnośnie dalszych losów „Tylko nas dwoje”. Deklaracji w tej sprawie należy spodziewać się w czerwcu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Tylko nas dwoje” zarobiło 22 mln zł dla Polsatu