„Ucieknij przed budzikiem” - Rainbow Tours reklamuje letnie podróże (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty biura podróży Rainbow Tours na lato 2012. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours” - przygotowały firmy Fat Baby i Starcom.
Kampania letniej oferty Rainbow Tours podkreśla, że podróże organizowane przez tę firmę pozwalają uciec od codziennych obowiązków. W akcji są wykorzystywane dwa warianty reklam: pierwszy jest skierowany do osób ceniących sobie wypoczynek i plażę, a drugi - do odbiorców preferujących aktywniejsze podróże.
Akcja reklamowa od 18 listopada obejmuje telewizję, internet, outdoor (materiały BTL, nośniki w warszawskim metrze, reklamy na tyłach autobusów w 23 miastach) oraz telewizję w punktach usługowych. Kreację kampanii przygotowała agencja Fat, a strategię mediową opracował dom mediowy Starcom. Obie firmy zajęły się też produkcją reklam telewizyjnych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Ucieknij przed budzikiem” - Rainbow Tours reklamuje letnie podróże (wideo)