Vison Express z konkursem "Dobrze widać, co nas łączy!"
MullenLowe Warsaw zorganizowała konkurs konsumencki dla Vision Express pod hasłem „Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy!".

Agencja MullenLowe Warsaw we współpracy z Vision Express uruchomiła nowy konkurs konsumencki pod hasłem „Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy!". Działania promocyjne są częścią aktualnej kampanii i prowadzone głównie na platformach social media, w tym na Facebooku.
Uczestnicy konkursu mają za zadanie przesłać zdjęcie z osobą z innego pokolenia oraz opisać wspólne pasje.
Zgłoszenia można nadsyłać poprzez stronę konkursową visionexpress.pl/konkurs-pokolen.
MullenLowe Warsaw dla Vision Express
Do wygrania są atrakcyjne nagrody, w tym: voucher wyjazdowy od Slowhop.pl, karty podarunkowe do Vision Express o wartości 1000 zł i 500 zł oraz aparat Instax mini 12 z zestawem wkładów.
Konkurs jest częścią szeroko zakrojonej strategii komunikacyjnej, przygotowanej przez agencję MullenLowe Warsaw, która opiera się na dwóch kluczowych filarach: produktowo-ofertowym oraz aktywacyjno-wizerunkowym. Inspiracją do kampanii są autentyczne doświadczenia klientów Vision Express, a w centrum komunikacji znajduje się użytkownik, jego historie i potrzeby.
Vision Express to kolejny klient obsługiwany zarówno kreatywnie jak i mediowo przez MullenLowe Group.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Vison Express z konkursem "Dobrze widać, co nas łączy!"