VMLY&R Poland autorem kampanii Danonino na rynek rumuński i bułgarski
Agencja VMLY&R Poland przygotowała najnowszą kampanię reklamową marki Danonino (odpowiednik polskich Danonków) na rynek bułgarski i rumuński.
Najnowsza kampania Danone na rynkach bułgarskim i rumuńskim w intrygujący sposób opowiada dzieciom o zwierzętach i ich niesamowitych mocach. Komunikacja – skupiona wokół naklejek i komiksu – ma budować emocjonalną więź z ciekawymi świata dziećmi i zachęcać je do poszerzania własnych zainteresowań.
Dino, brand hero marki Danonino, a jednocześnie narrator w komiksie, rusza z dziećmi w świat przygód Świetlika, który nie zdaje sobie sprawy z własnej wyjątkowości. Sympatyczny bohater poszukując drogi do domu spotyka innych przedstawicieli królestwa zwierząt – m.in. kameleona zdolnego do zmiany ubarwienia czy meduzę posiadającą moc nieśmiertelności.
Kampania Danonino łączy w sobie elementy zabawy z edukacją. Morałem przedstawionej w komiksie historii jest fakt, że każdy z nas ma swoją supermoc. U niektórych może być widoczna na pierwszy rzut oka, a u innych jest ukryta nieco głębiej.
- Wszyscy mamy w sobie coś ze Świetlika – zaabsorbowani talentami innych, nie zawsze jesteśmy pewni swoich umiejętności. A jednak każdy ma w sobie coś wyjątkowego! Chcielibyśmy, aby komiks był dla dzieci źródłem zabawy, ale i bodźcem do odnajdywania i kształtowania swoich indywidualnych talentów - mówi Andreea Dumitrescu, senior brand mManager Kids & Essentials Category, Danone.
Za strategię kampanii, zaprojektowanie komiksu, KV i projekt opakowań promocyjnych, spot TV oraz stworzenie assetów social media odpowiada VMLY&R Poland.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: VMLY&R Poland autorem kampanii Danonino na rynek rumuński i bułgarski