Waglewscy, Możdżer, Janerka i Spięty w spocie Męskiego Grania Żywca (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca cykl koncertów Żywiec Męskie Granie. Akcję przygotowały firmy Just, Platige Image, Opus i OMD Macroscope.
Głównym elementem kampanii reklamującej Żywiec Męskie Granie jest spot, w którym pojawiają się artyści występujący w tym cyklu koncertowym: Wojciech i Bartosz Waglewscy, Leszek Możdżer, Lech Janerka i Spięty z zespołu Lao Che. W reklamie są pokazywani na tle animowanej scenerii przedstawiającej różne instrumenty i przedmioty związane z muzyką.
Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński wraz z zespołem z Platige Image, a wyprodukował dom produkcyjny Opus. To pierwsza reklama telewizyjna Żywca oparta na animacji 3D.
Spot oprócz telewizji (największe kanały ogólnopolskie) jest też emitowany w internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Macroscope.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Waglewscy, Możdżer, Janerka i Spięty w spocie Męskiego Grania Żywca (wideo)