Warsaw Labs współtworzy markę kosmetyczną Cosmoss by Kate Moss
Warsaw Labs współtworzy wraz z Kate Moss nowy beauty & wellness brand Cosmoss. Agencja odpowiada za stworzenie koncepcji, opracowanie produktów, kreację oraz produkcję contentu i organizację eventów.

- Zajęliśmy się tym projektem kompleksowo, od współtworzenia strategii marki przez rozwój produktowy, proces produkcji, aż po tworzenie modelu dystrybucji - potwierdza Paweł Walicki, prezes Warsaw Labs.
Siostrzana agencja Warsaw Creatives stworzyła identyfikację wizualną marki, design opakowań, jak również zajęła się produkcją contentu i nadchodzących eventów marki.
Marka Cosmoss kieruje swoją linię produktową do osób, które chcą zadbać o swoje samopoczucie w duchu mindfulness. W jej ofercie znajdują się: kosmetyki do pielęgnacji cery (żel oczyszczający, krem nawilżający, antyoksydacyjny olejek z CBD), medytacyjna mgiełka w formie wody perfumowanej oraz dwie herbaty ziołowe.
Marka uruchomiła konto na Instagramie pod koniec sierpnia, na tydzień przed premierą produktów.
Produkty dostępne są w sprzedaży przez stronę cosmossbykatemoss.com.
Od 6 września produkty Cosmoss będą dostępne na wyłączność w domu towarowym Harrods, a w najbliższych tygodniach pojawią się informacje o kolejnych punktach dystrybucji.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Warsaw Labs współtworzy markę kosmetyczną Cosmoss by Kate Moss