SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Warta znów pokazuje niereżyserowane wypadki w spotach reklamowych

Warta powraca z kolejną kampanią reklamową „Każdemu może się zdarzyć…”. Spoty emitowane w telewizji i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. 

Nowa odsłona kampanii OC/AC Warty prezentuje autentyczne, niewyreżyserowane i zabawne zdarzenia – przypominające klientom, jak nieprzewidywalne bywają codzienne zdarzenia i dlaczego warto się ubezpieczyć.

– Dobra reklama to taka, która nie tylko przyciąga uwagę, ale przede wszystkim wywołuje emocje. Poprzednie spoty promujące ubezpieczenia komunikacyjne Warty skutecznie wspierały sprzedaż i budowały wizerunek marki, a także angażowały widzów na tyle, że oglądali je od początku do końca – co w dzisiejszym świecie pełnym reklam nie jest oczywiste. Klienci docenili ich przekaz, autentyczność, humor i wyrozumiałość Warty, bo w końcu… Każdemu może się zdarzyć – mówi Monika Winnicka-Kluczyńska, marketing manager w departamencie marketingu i PR w Warcie. 

Humorystyczna kampania Warty

W ramach kampanii będziemy promować różnej długości spoty: 25-, 15-, 10- i 6-sekundowe, wykorzystując nowoczesne kanały i formaty dotarcia, zarówno w Internecie, jak i telewizji. Warta koncentruje się na młodszych odbiorcach.

 

Za kreację spotów odpowiada agencja OS3. Strategię telewizyjną firma opracowała z domem mediowym Starcom. Zakup mediów internetowych jest realizowany wewnętrznie (in-house).

  • Więcej informacji:
  • Warta

Dołącz do dyskusji: Warta znów pokazuje niereżyserowane wypadki w spotach reklamowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl