Wiejskie Ziemniaczki reklamowane w internecie
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) wystartowała z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
Wiejskie Ziemniaczki
Kampania realizowana jest w kanale digital i obejmuje platformy YouTube, Meta oraz formaty display i rich mediowe.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami Paid Social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja MSL.
Marketing internetowy
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wiejskie Ziemniaczki reklamowane w internecie