„Wielkie greckie wakacje” w kampanii Grecos Holiday (wideo)
W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa biura podróży Grecos Holiday. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wielkie greckie wakacje”, przygotowały agencja Skyboat i dom mediowy Carat Polska.
Kampania Grecos Holiday ma na celu wzmocnienie znajomości i wizerunku firmy jako wiodącego biura podróży, wyspecjalizowanego w wakacyjnych wyjazdach do Grecji. Wraz ze startem akcji odświeżono logotyp i serwis internetowy firmy oraz wprowadzono nowy layout jej katalogu z ofertą.
- Koncepcja kreatywna kampanii jest oparta na greckim sporze bez rozstrzygnięcia, w którym prawdziwi insiderzy na szali kładą tylko najlepsze z najlepszych greckie odniesienia. Na tym polu chcemy przekonywać do naszych kompetencji jako ci, którzy „o Grecji wiedzą wszystko” - opisuje Bogna Jaśkowiak, marketing manager w Grecos Holiday.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spoty 30- i 15-sekundowe w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i stacjach tematycznych) oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Skyboat, realizacją spotów zajął się dom produkcyjny Polish Film Service, a media zaplanował dom mediowy Carat Polska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Wielkie greckie wakacje” w kampanii Grecos Holiday (wideo)