Małgorzata Golińska szefową obszaru lifestyle i zdrowie w WP. Mikołaj Kunica w pionie wydawniczym
Małgorzata Golińska przechodzi do Wirtualnej Polski, gdzie obejmie stanowisko dyrektor zarządzającej obszaru lifestyle i zdrowie. Wcześniej pracowała m.in. w Kino Polska TV i ZPR Media. Redaktor naczelną obszaru lifestyle i zdrowie została Paulina Gumowska, a dyrektorem zarządzającym i redaktorem naczelnym obszaru biznes - Mikołaj Kunica.

Golińska będzie odpowiadać w Wirtualnej Polsce za przygotowanie i realizowanie strategii serwisów takich jak m.in. WP abcZdrowie, WP Turystyka, WP Kuchnia i WP Kobieta.
Poprzednio, od lutego do lipca br., Golińska była pełnomocnikiem zarządu Kino Polska TV ds. kanałów naziemnych. Przedtem przez 10 lat pracowała w spółce ZPR Media SA, m.in. jako wiceprezes i dyrektor zarządzający. Początkowo była tam dyrektor wydawniczą „Super Expressu”, a potem odpowiadała przede wszystkim za przygotowanie i funkcjonowanie kanału muzycznego Polo TV oraz produkcje rozrywkowe dla wszystkich kanałów Grupy ZPR Media.
Wcześniej Małgorzata Golińska była dyrektor zarządzającą bezpłatnej gazety codziennej „Metropol” oraz media group managerem w domu mediowym Mindshare Polska.
Paulina Gumowska redaktor naczelną obszaru lifestyle i zdrowie
Jednocześnie w Wirtualnej Polsce redaktor naczelną obszaru lifestyle i zdrowie została Paulina Gumowska. Ostatnio zarządzała w firmie serwisem WP Kobieta, była też zastępcą redaktora naczelnego Wirtualnej Polski i szefową strony głównej WP.pl.
Wirtualna Polska szykuje jedno duże i kilka mniejszy przejęć, chce mieć 75 proc. wpływów z e-commerceMikołaj Kunica w Wirtualnej Polsce
Jak już informowaliśmy, dyrektorem zarządzającym i redaktorem naczelnym obszaru biznes w Wirtualnej Polsce został Mikołaj Kunica. Będzie odpowiadał za serwisy Money.pl i WP Finanse.
Funkcję jego zastępcy objęła Nino Dżikija, poprzednio szefowa redakcji gospodarczej Wirtualnej Polski.
- Ostatni rok w Wirtualnej Polsce to wiele zwycięstw i wyzwań. W sierpniu, po raz pierwszy w historii osiągnęliśmy pozycję nr 1 zarówno w rankingu stron głównych, jak również grup medialnych. To wszystko pokazało nam, jak ważna jest współpraca w obszarach oraz świetny, doświadczony, zaangażowany zespół. Budujemy go zgodnie ze sprawdzonym na rynku modelem. Za rozwój serwisów odpowiadać będą dyrektorzy obszarów w ścisłej współpracy z redaktorami naczelnymi - komentuje Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.
Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. serwisy i aplikacje internetowej Wirtualnej Polski zanotowały 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, a każdy spędzał tam każdego dnia średnio 35 min i 31 sekund.
W pierwszej połowie br. Wirtualna Polska Holding osiągnęła 250,05 mln zł przychodów ze sprzedaży i 27,73 mln zł zysku netto. W segmencie internetowym miała 243,13 mln zł wpływów i 80,37 mln zł skorygowanego zysku EBITDA, a Telewizja WP zanotowała 6,92 mln zł przychodów i 4,4 mln zł skorygowanej straty EBITDA.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Małgorzata Golińska szefową obszaru lifestyle i zdrowie w WP. Mikołaj Kunica w pionie wydawniczym