Witryny Wolters Kluwer Polska w IDMnet
Witryny abc.com.pl i lex.pl, należące do wydawnictwa prawniczego Wolters Kluwer Polska, dołączyły do portfolio sieci reklamy internetowej IDMnet.
W ofercie serwisów abc.com.pl i lex.pl znajdują się standardowe formy reklamowe, w tym cotygodniowy newsletter skierowany do kadry managerskiej wyższego i średniego szczebla, z bazą subskrybentów liczącą blisko 58 tys. użytkowników.
Serwisy Wolters Kluwer odwiedza miesięcznie blisko 800 tys. użytkowników, generujących łącznie blisko 3,3 miliona odsłon (dane: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2011).
IDMnet realizuje sprzedaż ich powierzchni reklamowej na zasadach brokerskich.
Marketing internetowy

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Witryny Wolters Kluwer Polska w IDMnet