"Wpaść w bezkresny zachwyt: Bezcenne" w kampanii MasterCard
Trwa loteria "Podwodna restauracja" dla użytkowników kart World MasterCard. Wspiera ją kampania promocyjna w centrach biznesowych, bankach oraz w prasie i internecie. Akcję przygotowały trzy spółki należące do McCann Worldgroup: McCann Erickson, mWorks, MRM Worldwide oraz dom mediowy Universal McCann.
Loteria ruszyła 1 lipca. Aby wziąć w niej udział i mieć szansę na zdobycie nagrody, należy płacić kartą World MasterCard i zgłaszać swoje transakcje na stronie www.worldpromocja.pl. Do wygrania jest tygodniowy pobyt na Malediwach oraz kolacja w podwodnej restauracji (więcej na ten temat).
O trwającej loterii przypominać będzie kampania w centrach biznesowych oraz bankach. W siedmiu polskich miastach swoje oblicze zmieniło 86 wind (76 w centrach biznesowych i 10 w biurowcach banków). W bankach znajdą się także promocyjne ulotki, plakaty, naklejki na podłogę oraz standy. Za kreację i przygotowanie materiałów odpowiadają McCann Erickson oraz MWorks.

Do promocji przygotowana została strona internetowa www.worldpromocja.pl, gdzie można zgłaszać transakcje. Autorem witryny jest agencja interaktywna MRM Worldwide.
Akcja komunikowana będzie zarówno w prasie (Focus, Newsweek, Dreams, W Podróży, Business Traveller), jak i internecie (kampania odsłonowa, działania w social media, e-mailing, pozycjonowanie w wyszukiwarkach).
Hasłem kampanii promocyjnej jest "Wpaść w bezkresny zachwyt: Bezcenne". Za planowanie i strategię mediową odpowiada dom mediowy Universal McCann. Loteria potrwa do 30 września.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "Wpaść w bezkresny zachwyt: Bezcenne" w kampanii MasterCard