Wszystkie pisma męskie na minusie w 2015 roku. „Esquire” z 12 tys. egz. sprzedaży
W 2015 roku wszystkie miesięczniki dla mężczyzn zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2015 roku wyniosła 49 315 egz. Względem poprzedniego roku była ona niższa o 12,71 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 9,33 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 36 980 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 13,16 proc. do 27 184 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Zaś czwarte miejsce należało do „Logo” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 9,54 proc. do 24 600 egz.
Średnia sprzedaż ogółem dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska), który wydawany jest od 27 lutego ub.r. wyniosła 11 970 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w ub.r. zwiększył się o 1,09 proc. do poziomu 24 756 egz.
Wirtualnemedia.pl | rok | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 97 973 | 49 315 | 49 315 | 98 223 | 56 497 | 56 497 |
Playboy | 72 042 | 36 997 | 36 980 | 74 993 | 40 804 | 40 786 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 59 250 | 27 350 | 27 184 | 64 247 | 31 392 | 31 304 |
Logo | 62 483 | 27 420 | 24 600 | 64 809 | 29 102 | 27 195 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Esquire MAN AT HIS BEST | 47 003 | 14 633 | 11 970 | - | - | - |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 47 234 | 26 236 | 24 756 | 46 462 | 26 816 | 24 488 |
W grudniu 2015 roku liderem wśród pism męskich był już jednak „Playboy”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do grudnia 2014 roku zmniejszyła się o 14 proc. do 49 879 egz.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „CKM” (40 850 egz.; spadek o 9,25 proc.), a na ostatnią lokatę podium spadł „Men’s Health” (39 567 egz.; w dół o 20,62 proc. - największa strata w zestawieniu).
Wirtualnemedia.pl | grudzień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Playboy | 99 500 | 49 879 | 49 879 | 99 780 | 57 997 | 57 997 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 80 000 | 40 850 | 40 850 | 80 000 | 45 014 | 45 014 |
Men's Health Edycja Polska | 95 000 | 39 567 | 39 567 | 97 300 | 49 843 | 49 843 |
Logo | 67 000 | 23 173 | 20 977 | 71 000 | 23 485 | 21 724 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 43 000 | 23 064 | 21 303 | 42 600 | 25 262 | 21 859 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma męskie na minusie w 2015 roku. „Esquire” z 12 tys. egz. sprzedaży