Ogilvy agencją roku - Grand Prix dla kampanii „The Mud Soldier” na Euro Effie 2018. Polska bez nagród
Agencja Ogilvy otrzymała tytuł agencji roku, a kampania „The Mud Soldier” przygotowana przez Ogilvy&Social.Lab z Belgii dla Visit Flanders została uhonorowana statuetką Grand Prix na tegorocznym festiwalu EACA Euro Effie organizowanym przez European Association of Communications Agencies (EACA).

Podczas tegorocznego Euro Effie 15 kampanii z 7 krajów w Europie zdobyło w sumie 20 statuetek. Zwycięzcy zostali wybrani przez międzynarodowe jury złożone z wyższych rangą przedstawicieli agencji i klientów pod przewodnictwem Adriana Fariny, starszego wiceprezesa ds. marketingu w Visa.
Po 4 nagrody trafiły do Belgii i Francji, 3 – do Wielkiej Brytanii, Słowacja i Hiszpania zdobyły po 2, a agencje z Niemiec i Danii – po 1.
Tytuł agencji roku otrzymała Ogilvy, nagrodzona 6 statuetkami: Grand Prix, dwiema złotymi(Brand Experience i Small Budget), jedną srebrną (Leisure&Entertainment) i dwiema brązowymi (Government, Institutional & Recruitment and Brand Re-vitalisation).
Brian McCarter, dyrektor ds. planowania w Ogilvy EMEA skomentował: - Efekty na Euro Effie są ważne, ponieważ przyczyniają się do wiedzy o tym, co działa w komunikacji marketingowej. W czasach, kiedy tak wiele w naszej branży zmienia się, kluczowe znaczenie ma wiedza na temat tego, co działa i udowodnienie zwrotu z inwestycji marketingowych. Uwielbiamy to, że Euro Effie rozpoznaje efektywność bez względu na to, skąd pochodzi, jaką formę przyjmuje, oraz jak dużą lub małą jest inwestycja. Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy docenieni w tym roku za naszą pracę dla globalnego giganta FMCG i małego regionalnego stowarzyszenia turystycznego.
Grand Prix
The Mud Soldier/Visit Flanders/ Belgia
Agencja: Ogilvy & Social.Lab
Best demonstration of Integrated Effectiveness
Srebro:
Colorista L'Oreal Paris/L'Oreal Paris/Francja
Agencja: McCann Paris
Brand Experience
Złoto:
The Mud Soldier/Visit Flanders/ Belgia
Agencja: Ogilvy & Social.Lab
Brand Re - vitalisation
Brąz:
Getting real about underarms/Unilever/Wielka Brytania
Agencja: Ogilvy&Mather
Carpe Diem
Złoto:
The Forgotten Day for Freedom/O2/Słowacja
Agencja: Triad Advertising
Consumer Goods
Brąz:
Never Waste a Good Crisis: Leveragong Financial Chaos as Growth Catalyst/Bolia.com/Dania
Agencja: UncleGrey
FMCG
Złoto:
Magnum Pints/Unilever/Hiszpania
Agencja: Lola MullenLowe
Srebro:
Colorista L'Oreal Paris/ L'Oreal Paris/Francja
Agencja: McCann Paris.jpg)
Brąz:
Toothpaste for gums/GSK/Wielka Brytania
Agencja: Grey Londyn
#KeepGoing/Cereal Partners Worldwide:Nestle&General Mills/ Francja
Agencja: McCann Paris
General healthcare &OTC products
Srebro:
Toothpaste for gums/GSK/Wielka Brytania
Agencja: Grey Londyn.jpg)
Government, Institutional & Recruitment
Belgium. Uniquely Phenomenal/ FPS Chancellery of the Prime Minister/ Belgia
Agencja: Ogilvy&Social.Lab
IT/Telco
Srebro:
The Forgotten Day for Freedom/O2/ Słowacja
Agencja: Triad Advertising
Leisure&Entertainment
Złoto:
Belgium. Uniquely Phenomenal/ FPS Chancellery of the Prime Minister/ Belgia
Agencja: Ogilvy&Social.Lab
Long-term Effectiveness
Srebro:
WYGS Noseblind/Procter&Gamble International/Niemcy
Agencja: Grey Germany
## NEWS https://www.coloribus.com/adsarchive/tv-commercials-online/febreze-wygs-noseblind-21734360/ ##
Brąz:
Canary Island „The 7 islands the became 47”/ Promotour Turismo de Canarias/Hiszpania
Agencja: DEC BBDO
Products/Services Launch
Brąz:
Sebastian-Twisted/Coty/Francja
Agencja: Proximity BBDO
Small Budget
Złoto:
The Mud Soldier/Visit Flanders/Belgia
Agencja: Ogilvy & Social.Lab
Positive Change Europe Social Good-Brands
Złoto:
The most German supermarket/Edeka/Niemcy
Agencja: Jung von Matt
Positive Change Europe Social Good -non Profit
Złoto:
How a Little Charity Grew Its Revenues And Saved More Art By Thinking Big/Art Fount/ Wielka Brytania
Agencja: MullenLowe London
Child Focus – Closer than think you/Child Focus/Belgia
Agencja: Wunderman Antwerp
W tym roku żadna agencja z Polski nie została nagrodzona na Euro Effie 2018. W ub.r. ze statuetkami wróciła z festiwalu agencja DDB&Tribal. Złoto otrzymała za kampanię dla Amnesty International „LookBeoyndBorders” oraz srebro za kampanię „BePresent” dla Huawei Poland.
Festiwal Euro Effie organizowany jest przez European Association of Communications Agencies (EACA) przy wsparciu: Google, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ogilvy agencją roku - Grand Prix dla kampanii „The Mud Soldier” na Euro Effie 2018. Polska bez nagród