„Wystarczy Twój podpis” - nowa kampania N (wideo)
Platforma N ruszyła z nową kampanią reklamową pod hasłem “Wystarczy Twój podpis”. Akcja jest skierowana do abonentów innych operatorów telewizyjnych i ma zachęcić ich do przejścia do N.
Kampania jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP Polonia, TVP Kultura, TVP Historia, TVN, TVN Style, TVN 7, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN 24, Puls, Rebel:tv, 4funTV, Zone Romantica, Movies 24, Nat Geo Wild, Sportklub, History, CBeebies, AXN Sci-Fi, Travel Channel, 13th Street Universal, TCM, Foxlife, Animal Planet, Discovery, Discovery Science, TLC, Discovery World), radiu (Chilli Zet, Antyradio, RMF FM i stacje Time Group), prasie (“Tele Tydzień”, “To i Owo” i “Gazeta Telewizyjna”) i w internecie (Onet.pl, o2.pl, Gadu-Gadu, Facebook, Nasza Klasa).
Autorem kreacji jest agencja PZL. Animację do kampanii telewizyjnej przygotowało studio Animade, a kreacje internetowe - agencja Next. Media zakupił Starcom.
Wraz z kampanią ruszyły nowa oferta promocyjna platformy N, składająca się z trzech pakietów Świat HD, Film HD, Full HD (więcej na ten temat).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Wystarczy Twój podpis” - nowa kampania N (wideo)