W Poznaniu wystartował trzeci lokal Papa Diego. Sieć Agory z tytułem "Debiut Roku 2018"
W czwartek, 20 grudnia uruchomiono kolejny lokal w Polsce pod marką Papa Diego (Agora) - w Poznaniu, w galerii Posnania wystartowała trzecia restauracja sieci. Jednocześnie koncept restauracji otrzymał tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii Debiut Roku.
Marka Papa Diego pojawiła się na polskim rynku w listopadzie br., została stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios. Informowaliśmy już na bieżąco o uruchomieniu restauracji w Katowicach i Gdańsku, ta w Poznaniu jest trzecim lokalem sieci. Kolejne mają zostać uruchomione w 2019 roku w Centrum Praskim Koneser w Warszawie oraz w Galerii Młociny, w łódzkiej Manufakturze, w Galerii Katowickiej oraz w opolskim centrum handlowym Karolinka.
W lokalach Papa Diego są m.in. serwowane dania fast casual kuchni meksykańskiej, takie jak burrito, tacos i burrito bowli.
Funkcję korporacyjnego szefa kuchni sieci Papa Diego objął Rafał Sanetas, który ma doświadczenie jako manager i szef kuchni m.in. z Hard Rock Cafe. Za wystrój lokali odpowiada stołeczna pracownia architektoniczna KDesign, a koncept marki oraz elementy identyfikacji wizualnej zostały wypracowane wraz z warszawską agencją brandingową Mamastudio.
Sieć z tytułem „Debiut Roku” w konkursie Konsumencki Lider Jakości
Lokale pod marką Papa Diego otrzymały tytuł w kategorii „Debiut Roku”, przyznawany w ramach konkursu Konsumencki Lider Jakości. To ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki” - dodatku dystrybuowanego wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych - w opinii konsumentów, marek i firm funkcjonujących na polskim rynku.
Kapituła programu swój wybór argumentowała tym, że restauracje Papa Diego w poszczególnych lokalizacjach wspierają i promują lokalny rynek – zarówno poprzez współpracę z miejscowymi dostawcami, jak i propagowanie regionalnych specjałów. W każdej lokalizacji Papa Diego dostępna jest specjalna wariacja meksykańskich potraw ze składnikami kojarzącymi się z danym regionem – w Katowicach można spróbować tacos i burrito z krupniokiem, w Gdańsku – z wędzonym dorszem, a w Poznaniu - z ziemniakami i gzikiem.
Według komisji na uwagę zasługuje także pomysł na rozpowszechnienie kuchni meksykańskiej w formie sieci restauracji typu fast casual, dzięki czemu każdy ma możliwość spróbowania północnoamerykańskich specjałów.
Siecią Papa Diego zarządza spółka Foodio Concepts, w której należąca do Agory firma Helios (właściciel sieci kin) ma 90 proc. udziałów. Pozostałe 10 proc. należy do Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, którzy wcześniej pracowali jako menedżerowie m.in. w warszawskich restauracjach Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe. Helios w Foodio Concepts zainwestuje ok. 10 mln zł, z czego 5 mln zł wyłożono na start. Jeśli nowa spółka osiągnie wyznaczone cele finansowe, Grajewski i Komór mogą otrzymać dalsze 20 proc. jej udziałów.
Wzrost wpływów sprzedażowych Grupy
Do wzrostu wpływów Grupy w minionym kwartale najbardziej przyczyniły się wyższe przychody z kin Helios oraz sprzedaży usług reklamowych. Wpływy Heliosa z biletów zwiększyły się o 15,5 proc. do 55 mln zł, a ze sprzedaży barowej - o 12,8 proc. do 21,1 mln zł. Natomiast przychody z reklamy kinowej zmalały o 16,1 proc. do 7,8 mln zł.
Pod koniec września br. Agora ogłosiła, że za 4,4 mln euro kupi 25 proc. akcji czeskiej spółki ROI Hunter oferującej platformę marketingową umożliwiającą firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: W Poznaniu wystartował trzeci lokal Papa Diego. Sieć Agory z tytułem "Debiut Roku 2018"