Yes Biżuteria w gronie darczyńców strategicznych Fundacji „Wysokich Obcasów"
W środę, 10 listopada do grona darczyńców Fundacji „Wysokich Obcasów" (Agora) dołącza firma Yes Biżuteria. Marka nawiązała współpracę z Fundacją, aby wspomagać działania na rzecz poprawy losu kobiet w Polsce oraz podnoszenia ich świadomości swoich praw.
„Chcemy tworzyć świat, w którym kobiety zamiast NO słyszą YES. Chcemy tworzyć świat, w którym każda z nas z dumą powie: Jestem Kobietą”. Ten fragment manifestu marki Yes można już zobaczyć na muralu autorstwa artystki Alicji Białej, który zdobi ścianę na skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej i Hożej w Warszawie. Manifestem jest również nowy spot reklamowy marki, który mówi o różnorodności, odwadze i niezależności kobiet. Pokazywany jest w nim pocałunek wioślarki Katarzyny Zillmann i jej dziewczyny Julii Walczak. Emisji spotu odmówiła TVP.
Manifest jest częścią nowej strategii firmy Yes, która poprzez swoją działalność chce wspomóc walkę kobiet z nierównością, „szklanym sufitem", brakiem akceptacji, czy zależnością od innych. Cele te są kompatybilne z działaniami i wartościami Fundacji „Wysokich Obcasów". Fundacja działa w ramach grupy filantropijnej „Gazety Wyborczej", zatem jej projekty mają szeroki zasięg społeczny. - Ujęło nas, że Yes w odważny i szczery sposób stanęła po stronie kobiet. Podpisaliśmy umowę o partnerstwie, bo jesteśmy przekonani, że prezentujemy ten sam system wartości, a dzięki współpracy będziemy mogły poszerzać działalność Fundacji - komentuje Aleksandra Klich, szefowa Fundacji „Wysokich Obcasów".
Dzięki donacji od marki Yes, Fundacja będzie mogła rozwijać dwa aktualnie prowadzone projekty: wspierać zaangażowane dziennikarstwo na rzecz kobiet i mniejszości oraz rozwijać projekt prenumerat od darczyńców, w ramach którego od momentu jego powstania w 2019 r. rozdysponowała ponad 20 tys. darmowych prenumerat cyfrowych „Wysokich Obcasów" i „Gazety Wyborczej" młodym kobietom, studentkom i studentom, przedstawicielom organizacji pozarządowych czy bibliotekom. - Jesteśmy na takim etapie rozwoju firmy, że samo tworzenie biżuterii nam nie wystarcza - podkreśla Tomasz Kwiatkiewicz, prezes Yes. – To, co nas interesuje, to tworzenie lepszego świata dla kobiet, świata, który kobietom powie TAK i w którym będą mogły realizować własne marzenia i nawet najbardziej odważne plany. Biżuteria może pięknie tę odwagę podkreślać.
We wrześniu Fundacja wraz z redakcją „Wysokich Obcasów” wydała specjalny, charytatywny kalendarz, z którego sprzedaży cały dochód przekaże na pomoc rodzinom białoruskich więźniów politycznych. W akcję #dekoltdlabialorusi włączyły się m.in. Magda Gessler, Katarzyna Kozyra i Julia Kamińska.
„Wysokie Obcasy" to sobotni, cotygodniowy dodatek do „Gazety Wyborczej". We wrześniu magazyn zyskał nową makietę i szatę graficzną. i Fundacja tygodnika powstała jako wspólna inicjatywa Agory oraz marki „Wysokie Obcasy" w 2018 r. Działa na rzecz praw kobiet, w szczególności podejmując inicjatywy na rzecz przeciwdziałania dyskryminacji, na forum międzynarodowym i w Polsce.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Yes Biżuteria w gronie darczyńców strategicznych Fundacji „Wysokich Obcasów"
luksusowe egoistki gardzące ludźmi oraz fanatycy z sekty ,wysokie obcasy’ właśnie odpalają insta oraz tik-toki żeby podzielić się tą złotą myślą kramiarzy od biżuterii.
I czekają na propozycje kontraktów. Najlepiej w pakiecie z opłaconymi przez firmę Yes z wycieczkami na Bali czy inne Malediwy.