„Z miłości do świeżości” w kampanii supermarketów Piotr i Paweł
Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci supermarketów Piotr i Paweł. Akcję pod hasłem „Z miłości do świeżości” przygotowała agencja Fresh Studio.
Kampania reklamowa sieci supermarketów Piotr i Paweł jest oparta na przekazach pod hasłem „Z miłości do świeżości”, które przedstawiają marchewkę, truskawkę i jabłko. W ten sposób akcja ma podkreślać, że w sklepach Piotr i Paweł zawsze dostępne są świeże owoce i warzywa. W kolejnej odsłonie pojawią się layouty z szynką, łososiem i serem.
Działania – zaplanowane do końca br. – będą obejmować prasę (tytuły ogólnopolskie), outdoor oraz materiały BTL.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa Fresh Studio, która wygrała konkurs dotyczące tego zlecenia.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Z miłości do świeżości” w kampanii supermarketów Piotr i Paweł
A truskawki, też już tradycyjnie, choć wyglądają świeżo, to "pachną" obornikiem, albo innym naturalnym nawozem...brrr
Najlepiej przechowywać na balkonie, żeby nie nasmrodzić sobie w kuchni.
(PiP Promienista Poznań)