Zające w wielkanocnej kampanii Starego Browaru
W Poznaniu trwa wielkanocna kampania reklamowa Starego Browaru. Akcja – oparta na wizerunku zająca – obejmuje zarówno media, jak i działania ambientowe.
W ramach wiosenno-wielkanocnej kampanii reklamowej poznańskiego centrum Stary Browar w siedmiu najbardziej rozpoznawalnych punktach tego miasta umieszczono jedenaście 2,4-metrowych figur zajęcy. Jednocześnie trwa promocja, w której autor najlepszego zdjęcia z taką figurą w tle – przesłanego razem z paragonem z zakupów w Starym Browarze za minimum 50 zł – wygra rodzinną wycieczkę do Disneylandu.
Akcję – rozpoczętą w połowie marca – wspierają działania reklamowe w mediach obejmujące radio (Eska i Złote Przeboje), prasę („Gazeta Wyborcza”), internet (mailing, osobna strona, newsletter, Facebook), outdoor (frontlighty, backlighty i citylighty w centrum Poznania) oraz sam Stary Browar (bannery, ekrany digital signage, kasetony w holach windowych, plakaty na klatkach schodowych). Kreację kampanii – zaplanowanej do 18 kwietnia – przygotowała agencja Morski Studio Graficzne, zające wyprodukowała firma Malpol, a za planowanie i realizację działań odpowiada dział marketingu Starego Browaru.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Zające w wielkanocnej kampanii Starego Browaru