Zdaniem Polaków firmy muszą być innowacyjne
64 proc. Polaków uważa, że aby firma przynosiła zysk powinna być innowacyjna, jednocześnie 59 proc. nie wie jak pozyskiwać finansowanie dla przedsiębiorstwa - wynika z badania GfK Polonia.
Odpowiadając na pytanie, „czy aby przynosić zyski firma powinna być innowacyjna, ciągle wprowadzać nowe rozwiązania i produkty” 64 proc. respondentów odpowiedziało zdecydowanie tak lub raczej tak, 28 proc. zdecydowanie nie lub raczej nie, a 8 proc. stwierdziło nie wiem.
Z kolei na pytanie „wiem jak skutecznie pozyskiwać finansowanie dla firmy, czyli starać się o pieniądze z innych niż własne źródeł (np. kredyty, pieniądze z UE)” 59 proc. odpowiedziało zdecydowanie nie lub raczej nie, 34 proc. zdecydowanie tak lub raczej tak, 7 proc. zadeklarowało nie wiem.
Badanie na ogólnopolskiej, reprezentatywnej grupie 2000 osób, w wieku 15 + przeprowadził instytut GfK Polonia na zlecenie PKPP Lewiatan. Odbyło się ono w dwóch falach, w drugiej połowie stycznia br. Wykorzystano wywiady bezpośrednie w domach respondentów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Zdaniem Polaków firmy muszą być innowacyjne