Zlatan Ibrahimović w kampanii „Z Visa nie przegapisz Mistrzostw Świata FIFA 2018”
Pod hasłem „Z Visa nie przegapisz Mistrzostw Świata FIFA 2018” wystartowała globalna kampania marketingowa operatora płatności z udziałem szwedzkiego piłkarza Zlatana Ibrahimovića.
Zlatan Ibrahimović będzie pokazywał kibicom Mundial od kulis. Oczami piłkarza kibice zobaczą środek boiska i na rozgrzewki zawodników przed meczami.
- Celem naszej kampanii związanej z Mistrzostwami Świata FIFA jest pomoc kibicom piłki nożnej z całego świata w tym, aby nie przegapili żadnej ważnej akcji – czy to poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań płatniczych na stadionach, czy też poprzez pokazywanie kibicom przed telewizorami tego, co dzieje się za kulisami mundialu - powiedziała Lynne Biggar, chief marketing and communications officer, Visa Inc.
Dodatkowo, w filmach tworzonych na potrzeby akcji promocyjnej wezmą udział influencerzy z Niemiec (freekickerz), Japonii (Kotaro Tokuda), Meksyku (Pamela Allier), Wielkiej Brytanii (Chris MD) i Rosji (Tatiana Vasilieva). Łącznie powstanie ponad 20 takich klipów. Kampania będzie obecna w telewizji, internecie, druku, mediach społecznościowych i na nośnikach OOH.
Visa jest oficjalnym partnerem FIFA w zakresie usług płatniczych.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Zlatan Ibrahimović w kampanii „Z Visa nie przegapisz Mistrzostw Świata FIFA 2018”