Sklepy Obi mają nową submarkę i hasło "Zrobisz to z OBI"
Sieć marketów remontowo-budowlanych Obi wprowadza nowe hasło "Zrobisz to z OBI” oraz dołącza submarkę DIY Create by OBI. Ponadto sieć rozpoczyna szeroką kampanię reklamową „1000 pomysłów na dom”, przygotowaną przez agencje z grupy Publicis.

Od 29 września uzupełnieniem logo OBI będzie nowe hasło: „Zrobisz to z OBI”. Sieć chce dzięki niemu zachęcać do "tworzenia nowych, wyjątkowych przestrzeni z wykorzystaniem pomysłów, produktów i doradztwa Obi".. Nowe hasło marki wprowadzane jest we wszystkich krajach, w których działa firma.
Nowa marka "Create by OBI"
W duchu nowego hasła startuje nowa submarka "Create by OBI", oferująca pomysły na meble i dekoracje do samodzielnego zrobienia oraz na wyjątkowe wnętrza w określonym stylu.
Specjalnie dla Create by OBI uruchomiona zostaje nowa strona internetowa Create Obi, gdzie klienci znajdą szczegółowe informacje co kupić i jak wykonać wybrany projekt. Wśród wielu pomysłów znajdziemy tu instrukcje do samodzielnego zbudowania m.in. łóżek, sof, stolików, regałów czy biurek, jak również mniejsze i prostsze w wykonaniu dekoracje takie jak lampka na biurko, ramka do zdjęć czy stojak na kwiaty.
- Nasz rynek nieustannie się zmienia i zmieniają się potrzeby naszych Klientów. Chcemy dostarczać kompleksowych i inspirujących pomysłów na nowe wnętrza, jak również spełnić oczekiwania majsterkowiczów. W tym sezonie stawiamy więc na inspiracje poprzez gotowe pomysły, dopasowane do indywidualnych stylów naszych Klientów. Każdy znajdzie tu coś dla siebie bez względu na wiek czy zainteresowania. Inspirujemy też do działania w duchu Zrób to Sam, bo własnoręczne wykonywanie mebli czy akcesoriów to pomysł na ciekawe spędzanie czasu i kreatywny rozwój naszych umiejętności - komentuje Tomasz Starczynowski, dyrektor handlowy Obi.
Kampania promująca "Create by OBI"
Gotowych pomysłów na wyjątkowe wnętrza dostarczy nowa kampania OBI „1000 pomysłów. Jaki jest Twój” będąca źródłem inspiracji dopasowanych do indywidualnego stylu właściciela. To zbiór kompleksowych aranżacji z wykorzystaniem asortymentu Obi, które tworzą oryginalne przestrzenie. „1000 pomysłów” znajdziemy w inspiracyjnym Katalogu dostępnym w sklepach i online. Dodatkowo pomysły będą promowane w sklepach, na stronie internetowej i w mediach społecznościowych OBI.
Nową submarkę promuje platforma kreatywna „1000 pomysłów na dom” W ramach kampanii, w telewizji emitowane są spoty - 30. i 15. sekundowe. Dłuższe spoty mają za zadanie budować wizerunek nowej na polskim rynku submarki, zaś krótsze będą skupiać uwagę widzów na ofercie produktowej.
W kanałach telewizyjnych pojawią się także billboardy sponsorskie i programy o stylach wnętrz z lokowaniem produktu. W przypadku internetu realizowane są zintegrowane działania obejmujące kampanię display, komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz współpracę z influencerami. Wraz z launchem nowej marki, pojawi się zmieniona komunikacja wizualna, podkreślająca kreatywne i kraftowe DNA nowego brandu, a w niej nowe, charakterystyczne logo "Create by Obi".
Działania przygotowały agencje Publicis Groupe i agencja ABC4Brands. Za komunikację launchu marki CREATE! by OBI, jak i strategię digitalową, odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, za strategiczne planowanie i zakup mediów Zenith, za strategię i działania w obszarze paid social odpowiada Performics, współpracę z influencerami koordynuje LiquidThread, zaś za postprodukcję Prodigious.
W przygotowaniach kampanii, oprócz agencji należących do Publicis Groupe, udział wzięła agencja ABC4Brands, która odpowiadała za koncept kreatywny, stylizacje aranżacji, produkcję oraz postprodukcję zdjęć oraz produkcję całego katalogu. Za przygotowanie materiałów do stacji TVN odpowiedzialna była agencja BrandTime.
Performance Media odpowiada za wdrożenie nowej strony www poświęconej projektom, pomysłom i kreatywnym meblom czy zestawom.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 



 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Sklepy Obi mają nową submarkę i hasło "Zrobisz to z OBI"