Volkswagen współpracuje z serialem "Obi -Wan Kenobi" w Disney+, Ewan McGregor ambasadorem marki
Koncern motoryzacyjny Volkswagen współpracuje z serialem „Obi-Wan Kenobi", który pojawi się w Disney+. Grający w nim główną rolę Ewan McGregor został ambasadorem marki Volkswagen.
Marka Volkswagen równolegle z uruchomieniem przedsprzedaży nowego modelu ID. Buzz rozpoczyna współpracę z „Obi-Wanem Kenobim" - nowym, serialem oryginalnym ze świata Gwiezdnych Wojen, który w Polsce pojawi się w Disney+ 14 czerwca.
Kampania rozpoczyna się od filmu reklamowego, przygotowanego we współpracy z Lucasfilm i Industrial Light & Magic.
- Działania jednoczą dwie silne globalne marki - mówi Klaus Zellmer, członek zarządu Volkswagena ds. sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażowej.
Kampania - nad którą pracowali Scholz & Friends oraz Markenfilm - będzie prowadzona na wielu rynkach i obejmie niestandardowe treści w telewizji i internecie, a także na billboardach i w mediach społecznościowych.
W jej ramach projektanci Volkswagena i Lucasfilm wspólnie stworzyli dwa ID. „Star Wars Edition" Buzz, które zostaną zaprezentowane pod koniec maja na Star Wars Celebration w Anaheim w Kalifornii – największej imprezie dla fanów Gwiezdnych Wojen na świecie.
Ewan McGregor nowym ambasadorem marki
Ewan McGregor, który ponownie wcieli się w rolę Obi-Wana Kenobi, zostanie również ambasadorem marki Volkswagen.
McGregor samochodami marki Volkswagen jeździ od 16. roku życia.
„Obi-Wan Kenobi" to serial oryginalny Disney+ wyprodukowany przez Lucasfilm.
W produkcji McGregor ponownie wcieli się w legendarnego mistrza Jedi. Historia rozpoczyna się 10 lat po dramatycznych wydarzeniach z filmu „Gwiezdne Wojny: Zemsta Sithów", kiedy to Obi-Wan Kenobi stanął w obliczu największej porażki – upadku swojego najlepszego przyjaciela i ucznia Jedi, Anakina Skywalkera, który przeszedł na ciemną stronę jako zły Lord Sithów Darth Vader. W serialu powraca również Hayden Christensen w roli Dartha Vadera. Do obsady dołączają Moses Ingram, Joel Edgerton, Bonnie Piesse, Kumail Nanjiani, Indira Varma, Rupert Friend, O'Shea Jackson Jr, Sung Kang, Simone Kessell i Benny Safdie. Reżyserką serialu „Obi-Wan Kenobi" jest Deborah Chow, a producentami Kathleen Kennedy, Michelle Rejwan, Chow, Ewan McGregor i Joby Harold.
Serial na platformie Disney+ zadebiutuje w piątek 27 maja.
Co w ofercie Disney+?
W ofercie Disney+ znajdą się nie tylko klasyczne produkcje Disneya, takie jak Myszka Mickey, ale także treści od Pixara, Marvela, National Geographic i oznaczone markami Star (to m.in. FX, 20th Century Studios, Searchlight) i Star Wars. W internecie i na antenach linearnych kanałów telewizyjnych można już trafić na materiały promocyjne Disney+.
Platforma chwali się takimi produkcjami jak serialami komediowymi „Dziennik przyszłej pani prezydent”, „Zaplątani w czasie”, serialem „High Schol Musical”, kreskówką „Kraina Lodu”, dokumentem „Tajemniczy świat waleni” (National Geographic), serialami „Obi-Wan Kenobi”, „Mandalorian” (Star Wars), filmem „Czarna wdowa” (Marvel) czy serialami „Eternals” i „Moon Knight” (Marvel).
Długa lista urządzeń obsługujących Disney+
Platforma opublikowała też długą listę urządzeń, na których będzie można zainstalować jej aplikacje. Z Disney+ będzie można korzystać na telewizorach i przystawkach z systemem operacyjnym Android TV/Google TV, telewizorach Samsung (Tizen), LG (WebOS), Xiaomi, Panasonic, Hisense, na przystawkach Amazon Fire TV, Chromecast i Apple TV HD i Apple TV 4K.
Nowy serwis będzie działał też z poziomu przeglądarki internetowej (Edge, Firefox, Chrome, Safari) komputera z systemami operacyjnymi ChromeOS, MacOS, Windows lub Linux. Z Disney+ kompatybilne będą konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X oraz Xbox Series S, tablety Amazon Fire, telefony i tablety z systemem Android, iPhone'y oraz iPad'y. Aplikacja ma działać na urządzeniach z systemem iPadOS 12.0 lub nowszym oraz Androidem 5.0 lub nowszym.

Platforma ma oferować treści w 4K. Na zagranicznych rynkach można oglądać Disney+ na czterech urządzeniach jednocześnie i stworzyć 7 profili do 10 urządzeń. Aby skorzystać z aplikacji na urządzeniu mobilnym lub ze Smart TV, trzeba będzie ją pobrać ze sklepu z aplikacjami. W przypadku Android TV to Google Play. Wcześniej konieczna będzie rejestracja i podanie numeru karty płatniczej. Startowi Disney+ w Polsce nie towarzyszy zamknięcie linearnych kanałów tematycznych, które miało miejsce na innych rynkach.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Volkswagen współpracuje z serialem "Obi -Wan Kenobi" w Disney+, Ewan McGregor ambasadorem marki