"Życie nie jest czarne i białe. Tylko kawa tak" w reklamie Tchibo Black&White
Ruszyła digitalowa kampania wizerunkowa Tchibo Black&White. Akcję przygotowała agencja Plej, ze wsparciem Melting Pot i Shootme.
Idea kreatywna i hasło kampanii brzmią "Life isn’t black and white. Only coffee is". Ponad 60-sekundowy film prezentuje sytuacje, których kontekst nie jest oczywisty do ustalenia.
Komunikacja kierowana jest głównie do młodzieży. Niektóre ujęcia wykonano polaroidem.
Spot emitowany jest w social mediach oraz serwisach VOD. Kampania potrwa do końca września.
Za koncept kreatywny i realizację spotów odpowiada agencja Plej ze wsparciem strategicznym Melting Pot oraz domem produkcyjnym Shootme. Spot wyreżyserowali Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski z Shootme.
Agencja Plej zajmuje się obsługą w digitalu i social mediach marki kawy Tchibo Black&White od kwietnia tego roku, w wyniku wygranego przetargu

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: "Życie nie jest czarne i białe. Tylko kawa tak" w reklamie Tchibo Black&White