'Żyj bez zapięć' - Brodka i Bułecka reklamują Levi's 501 (wideo)
Weekendowymi eventami w 11 europejskich stolicach rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Levi's 501. Akcja pod hasłem "Żyj bez zapięć" obejmuje w Polsce telewizję, prasę, outdoor i internet. W kampanii biorą udział polskie gwiazdy m.in. Monika Brodka i Sebastian Karpiel Bułecka.
13 i 14 września w jedenastu europejskich stolicach prowadzona była interaktywna akcja eventowa promująca markę Levi's 501. W ramach działań, które w Warszawie miały miejsce m.in. na placu Trzech Krzyży, Starym Mieście i rondzie Dmowskiego, na ścianach budynków wyświetlano animacje z wplecionymi komunikatami zachęcającymi przechodniów do włączenia bluetootha w swoich telefonach komórkowych, na które otrzymywali następnie wizytówkę graficzną informującą o marce.
15 września kampania pod hasłem "Live Unbuttoned - Żyj bez zapięć" rozpoczęła się natomiast w internecie. Pod adresem www.501.com/premiere zostały umieszczone cztery filmy reklamujące markę Levi's oraz ujawnione w całości osobiste profile polskich gwiazd, takich jak Monika Brodka, Sebastian Karpiel Bułecka i Mieszko Sybilski.
Udostępnione w sieci filmy od 19 września do końca października
emitowane będą w formie 30-sekundowych spotów z polskimi napisami w
wybranych kinach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
Z kolei od 15 września kampania prowadzona jest na autobusach w 6
głównych miastach Polski, a w październiku i listopadzie obejmie
megasity z wykorzystaniem niestandardowych efektów 3D. W prasie
akcja realizowana będzie w tytułach męskich (Auto Świat, 4x4, Men's
Heath, Top Gear, Playboy, LOGO) w postaci niestandardowych wkładek
A3 do magazynów i advertoriali np. "Fakty o Levi's® 501®
jeans".

Realizacja eventów koordynowana była z Wielkiej Brytanii przez agencję JCPR, natomiast internetowe profile polskich gwiazd, kinową adaptację filmów udostępnionych w sieci i zakup mediów do całości kampanii przygotował Brandcomm.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 'Żyj bez zapięć' - Brodka i Bułecka reklamują Levi's 501 (wideo)