2,5 mln euro na kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii
Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej rozpoczął przetarg na przygotowanie i realizację dwuletniej kampanii promocyjno - informacyjnej pod hasłem „Czas na jabłka z Europy”. Zostanie przeprowadzona w Egipcie i Algierii, a jej wstępny budżet wynosi 2,5 mln euro netto.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem propozycji trzech linii koncepcji wizualnej kampanii, w tym logotypu kampanii, stroną internetową, layoutem materiałów reklamowych i plakatów promocyjnych. Kampania ma być realizowana najwcześniej od połowy kwietnia. Trwać będzie dwa lata, a jej rynkami docelowymi są Egipt i Algieria.
Zaplanowane na tych rynkach działania obejmować będą targi, prasę, internet, media społecznościowe, telewizję (spoty i product placement), outdoor, eventy.
Wstępny budżet zaplanowanych działań wynosi 2,5 mln euro netto.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 3 kwietnia br. jest wpłata 50 tys. zł wadium.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 2,5 mln euro na kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii