38PR & Content Communication z kampanią ibis Music w Europie Wschodniej
Agencja 38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis Music (Grupa Accor) w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Działania agencji w ramach kampanii ibis MUSIC obejmują media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów. Pięć imprez w hotelach ibis odbędzie się w Polsce, na Litwie, w Czechach i na Węgrzech.
Ze strony Grupy Accor za nadzór nad realizacją działań odpowiadają brand PR, events & sponsoring manager Poland & Baltic States – Agnieszka Kalinowska oraz midscale & economy segment manager Eastern Europe – Marcin Szymański. Ze strony 38PR & Content Communication projekt koordynuje członek zarządu, Zbigniew Badziak.
Globalna kampania marki ibis, prowadzona we współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group i Spotify, to w sumie 44 koncerty, które odbędą się w hotelach ibis w 17 krajach. Spośród 88 występujących artystów zostanie wybranych 9, którzy wystąpią na międzynarodowym finale - w strefie marki ibis na Sziget Festival 2019. Na zwycięzcę czeka między innymi możliwość współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 38PR & Content Communication z kampanią ibis Music w Europie Wschodniej