Właściciel 4F nie dogadał się z Moliera2 ws. odzieży premium
Igor Klaja, właściciel i szef producent odzieży sportowej 4F bez powodzenia zakończył rozmowy o współpracy ze spółką Moliera2 oferująca odzież premium.

- W wyniku prowadzonych negocjacji strony nie osiągnęły konsensusu i nie doszło do zawarcia umowy o współpracy - podano w komunikacie giełdowym Moliera2. Zaznaczono, że strony nie mają żadnych roszczeń związanych z tymi rozmowami.
List intencyjny w sprawie rozmów zawarto pod koniec sierpnia, podkreślając, że chodzi o „przedsięwzięcie biznesowe polegające na budowie lidera wśród przedsiębiorstw działających na terenie Europy Środkowej i Wschodniej w segmencie sprzedaży internetowej i stacjonarnej marek luksusowych”.
- Jestem przekonany, że razem z brandem Moliera2 możemy stać się liderem na rynku sprzedaży dóbr premium dla wymagających i podążających z duchem czasu klientów. Nasza współpraca oparta na wiedzy i doświadczeniach dotyczących projektowania, tworzenia oraz sprzedaży odzieży i akcesoriów sprzyja realizacji wyznaczonego celu - stwierdził Igor Klaja.
- Aktualnie jesteśmy wiodącym graczem na polskim rynku e-commerce, a dzięki współpracy z Igorem Klają i jego zespołem możemy jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję. Wspólnie chcemy osiągnąć status niekwestionowanego lidera nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej, jeśli chodzi o sprzedaż stacjonarną i internetową luksusowych marek i produktów. Bardzo się cieszę z nawiązanej przez nas współpracy - komentował Marcin Michnicki, prezes Moliera2.
Moliera2 ma butiki z odzieżą luksusową
Do Moliera2 należy kilka butików stacjonarnych z odzieżą luksusową w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Sopocie i Zakopanem. W br. firma w centrum Warszawy uruchomiła pierwszy salon z jedną marką - Philipp Plein.
W zeszłym kwartale przychody Moliera2 zwiększyły się rok do roku o 13,9 proc. do 30,83 mln zł. Wpływy z e-commerce poszły w górę o 166 proc. i stanowiły już 21 proc. sprzedaży detalicznej.
Przy wzroście kosztów operacyjnych o 14,5 proc. do 30,75 mln zł zysk operacyjny zmalał z 217,3 do 81,2 tys. zł, a zysk netto - z 534,8 do 8 tys. zł. W ujęciu półrocznym miała 3,07 mln zł straty netto, wobec 278,9 tys. zł zysku rok wcześniej.

4F i Outhorn także poza Polską
Z kolei OTCF jest producentem odzieży sportowej 4F i Outhorn oraz dystrybutorem w Polsce marki Under Armour. Do firmy należy 200 sklepów stacjonarnych i 161 stoisk partnerskich w Polsce, a także łącznie kilkanaście placówek sprzedażowych na Litwie, Łotwie, Słowacji, w Rumunii i Czechach.
Jej produkty są sprzedawane łącznie w 42 krajach z całego świata. Marka 4F ubiera szereg reprezentacji na igrzyskach olimpijskich, od 2008 roku współpracuje z Polskim Komitetem Olipmijskim. jej ambasadorami marketingowymi są m.in. Robert Lewandowski, Anna Lewandowska i Łukasz Kubot.
W ub.r. firma osiągnęła wzrost przychodów o 29,6 proc. do 1,11 mld zł i 106,8 mln zł zysku netto.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Właściciel 4F nie dogadał się z Moliera2 ws. odzieży premium
A tako było pięknie, kolorowo.