'6 tygodni bez łupieżu z Garnier Fructis'
L'Oreal Polska i agencja Schulz przygotowały akcję konsumencką "6 tygodni bez łupieżu z Garnier Fructis". Promocja potrwa do 15-tego marca i obejmuje wszystkie produkty marki Garnier Fructis.
Celem kampanii jest wzmocnienie zainteresowania konsumentów gamą szamponów przeciwłupieżowych Garnier Fructis, których efekty są widoczne przez sześć tygodni po zakończeniu kuracji. W ramach kampanii promocyjnej przygotowano konkurs konsumencki, którego hasło to "Antyrecydywista na Antypodach", a główną nagrodą są trzy dwuosobowe offroadowe wycieczki do Australii. Jako nagrody dodatkowe firma L'Oreal przygotowała 264 zestawów kosmetyków Garnier Fructis.

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo zakupić dwa dowolne produkty Garnier Fructis i wysłać smsa z numerem dowodu zakupu, w określonych przez regulamin godzinach. Każdego dnia, sześć najbliższych konkursowym godzinom zgłoszeń, zostanie nagrodzonych zestawami kosmetyków. Po zakończeniu promocji, spośród wszystkich uczestników, zostaną wyłonione trzy najdokładniejsze osoby, które otrzymają nagrodę główną - dwuosobową, offroadową wycieczkę do Australii. Szczegóły oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie internetowej www.konkursfructis.pl.
Promocja "6 tygodni bez łupieżu" to druga po "Na planie z Agnieszką Dygant" kampania przygotowana we współpracy firmy L'Oreal Polska i agencji Schulz. Nadzór nad projektem ze strony agencji obejmują Irena Jackiewicz - account executive i Maciej Mleczko - senior art director.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: '6 tygodni bez łupieżu z Garnier Fructis'