Agencja Ancymony zajmie się obsługą Heinz Polska w social mediach
Agencja Ancymony wygrała przetarg na stałą obsługę Heinz Polska w social mediach. Opracowała dla marki strategię komunikacji w mediach społecznościowych.
Agencja jest odpowiedzialna za obsługę, content i moderację profilu marki na Facebooku.
– Obsługa social media love brandu to marzenie chyba każdej agencji, ale także ogromna odpowiedzialność i wyzwanie. Jestem przekonana, że Ancymony i Heinz stworzą razem angażującą i pełną humoru komunikację. Praca z taką marką daje naprawdę mnóstwo satysfakcji – komentuje Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony.
– W kanale social media postawiliśmy sobie ambitne cele. Wierzę, że wdrożenie nowej strategii przygotowanej przez agencję Ancymony pozwoli nam je osiągnąć i przyniesie założone efekty – komentuje Olena Ryptyk, brand manager, Heinz.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracę.
Za obsługę mediową Heinz w Polsce odpowiada Carat Polska (grupa dentsu).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Ancymony zajmie się obsługą Heinz Polska w social mediach