Adam Jankowski: z IKEA do Leroy Merlin
Adam Jankowski został commercial directorem w sieci sklepów budowlanych Leroy Merlin.

Adam Jankowski do Leroy Merlin przeszedł z IKEA, gdzie najpierw piastował stanowisko najpierw stanowisko head of digital marketing, a potem stopniowo awansował na stanowiska związane z e-commerce. Przez prawie półtora roku jako e-commerce integration manager odpowiadał za holistyczną strategię handlu internetowego (sprzedaż, marketing, asortyment, realizacja, klient, finanse). Z IKEA był związany prawie osiem lat.
W swojej karierze pracował także w PZU, jako e-marketing unit manager odpowiadał tam m.in. za rozwój performance marketingu oraz nową strategię działań internetowych.
Wcześniej pracował w P4 (operatorze sieci Play) jako user experience expert.
Był też związany przez ponad sześć lat z T-Mobile Polska. Był tam m.in. e-communication unit managerem & e-business coordinatorem.
Pracował również w agencjach reklamowych i PR - Euro RSCG oraz TBWA Communication Group.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Adam Jankowski: z IKEA do Leroy Merlin