Adam Kornacki i Adam Klimek z TVN Turbo w kampanii OtoMoto
Dyskusje fanów motoryzacji to motyw przewodni najnowszej kampanii serwisu motoryzacyjnego OtoMoto.pl (należącego do Grupy OLX). Akcję przygotowały FCB Bridge2Fun, F25, UM i Mediabrands Studios.

Co skrzypi pod maską auta - sworzeń czy tuleja? Jaki samochód lepiej kupić? Te i inne pytania towarzyszą bohaterom pierwszych spotów przygotowanych na potrzeby kampanii reklamowej serwisu OtoMoto. Do udziału w niej zaproszono dziennikarzy z tematycznego kanału TVN Turbo - Adama Kornackiego i Adama Klimka.
Spot będzie można obejrzeć na antenie wszystkich największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych w prime-time. Ponadto staną się też główną osią kampanii digitalowej, która obejmie m.in. media społecznościowe, serwisy internetowe i aplikacje związane z branżą motoryzacyjną.
- Chcemy pozostawić oglądającego z przekonaniem, że świat motoryzacji jest niezwykle zróżnicowany, pełen kolorytu i emocji, potrafi dać wiele frajdy, mimo że przenikają się w nim różne opinie. Finalnie jednak wspólnym mianownikiem i miejscem odpowiedzi na wszystkie dylematy i pytania jest właśnie OTOMOTO - mówi Sebastian Starczewski, head of marketing OtoMoto.pl.
Za kreacją i realizacją kampanii stoi agencja FCB Bridge2Fun z domem produkcyjnym F25, a zakupem mediów i współpracą z ambasadorami dom mediowy UM i Mediabrands Studios (IPG Mediabrands).

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Adam Kornacki i Adam Klimek z TVN Turbo w kampanii OtoMoto
wtf?