Adresy jak z marzeń reklamują otoDom.pl
Serwis ogłoszeń nieruchomościowych otoDom.pl (należący do Grupy Naspers) rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Akcję, prowadzoną w internecie, przygotowały firmy marketingowe Opcom i Universal McCann.

Kampania odwołuje się do emocji towarzyszących poszukiwaniom wymarzonego domu lub mieszkania. Reklamy w centralnym miejscu pokazują charakterystyczną wyszukiwarkę ze strony głównej otoDom.pl, a w tle zdjęcia ilustrujące marzenia o „przytulnym salonie”, „czarodziejskim ogrodzie” czy „dzielnicy z duszą”.

W lipcu br. otoDom.pl został udostępniony w nowej wersji z dodatkowymi opcjami.
W sierpniu br. serwis zanotował 1,46 mln użytkowników i 47,55 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Obecna akcja reklamowa obejmuje internet: wszystkie największe portale, serwisy tematyczne oraz strony i aplikacje mobilne.
Kreacją reklam zajęła się agencja Opcom, a za zakup mediów odpowiada Universal McCann.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 

Dołącz do dyskusji: Adresy jak z marzeń reklamują otoDom.pl