Agencja Bardzo wygrywa przetarg na obsługę Virgin Mobile
Agencja Bardzo zwyciężyła w przetargu reklamowym P4 na obsługę sieci komórkowej Virgin Mobile Polska.
Od lutego br. agencja Bardzo odpowiada za koncept kreatywny marki Virgin Mobile Polska w mediach ATL. Za adaptację w mediach BTL oraz digital odpowiada agencja Plej.
P4, właściciel sieci Play, w ubiegłym roku kupił 100 proc. udziałów Virgin Mobile Polska. W 2019 roku przychody Virgin Mobile Polska ze sprzedaży produktów (czyli głównie usług telekomunikacyjnych) w ub.r. wyniosły 94,24 mln zł, a ze sprzedaży telefonów - 45,53 mln zł. W 2018 roku było to odpowiednio 98,38 i 1,83 mln zł.
Ostatnią duża aktywnością marketingową Virgin Mobile Polska była kampania z marca 2019 roku, w której operator promował ofertę abonamentową. Za kreację tamtych reklam odpowiadała agencja Gong.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Bardzo wygrywa przetarg na obsługę Virgin Mobile