Agencja Chromatique pracuje dla marki DrWitt
DrWitt, marka napojów izotonicznych z Grupy Maspex, wybrała agencję Chromatique do poprowadzenia całościowej obsługi social media.
Chromatique został agencją wiodącą, która poprowadzi działania reklamowo-marketingowe dla DrWitt. Od teraz odpowiada ona za całościową obsługę w social mediach marki, przygotowanie kampanii reklamowych online, aktywacje konsumenckie oraz niestandardowe akcje.
Agencja będzie także odpowiedzialna za promocję i działania z nowymi ambasadorami marki, piłkarzami Wojciechem Szczęsnym i Robertem Lewandowskim.
Po stronie agencji za obsługę i działania dla klienta odpowiadają Paulina Śron, senior account manager oraz Jacek Baron, business development director.
DrWitt to kolejna marka z Grupy Maspex, która niedawno zdecydowała się na współpracę z Chromatique. Od stycznia 2025 roku agencja prowadzi całościowo także działania reklamowe na marce Alcalia.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Chromatique pracuje dla marki DrWitt