Agencja McCann wprowadza perfumy mające wspierać kreatywność (wideo)
Agencja McCann Montevideo opracowała perfumy o nazwie „I CANN”. Według twórców składniki zapachowe perfum zostały skomponowane tak, by pobudzać umysł do kreatywnego myślenia i pomagać w osiągnięciu sukcesu.

W komunikacie McCann Montevideo informuje, że stworzenie perfum „I CANN” jest związane z uczczeniem 70-lecia pojawienia się w Urugwaju firmy McCann.
„I CANN” jest rodzajem wody toaletowej przeznaczonej zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Agencja wyjaśnia, że perfumy utrzymane w cytrynowej tonacji zapachowej zostały tak skomponowane, by za pomocą zapachu pobudzać ludzki umysł do bardziej kreatywnej pracy.
- W trakcie naszych badań odkryliśmy, że ludzka kreatywność to proces polegający niemal wyłącznie na emocjach i wymykający się kanonom logiki – tłumaczy Leándro Gómez, CEO McCann Montevideo. - Ustaliliśmy także, że zapachy są potężnym medium przekazującym emocje i postanowiliśmy to wykorzystać.

W komunikacie twórcy perfum doradzają, by używać ich w określony sposób – gdy w głowie konkretnej osoby pojawi się jakaś oryginalna myśl, wówczas najlepiej zastosować wodę aby w znaczący sposób przyspieszyć rozwój konkretnej idei w najbardziej kreatywny sposób.
Wprowadzeniu perfum na rynek towarzyszy kampania złożona z promocyjnego spotu wideo oraz serii zdjęć, które będę publikowane w różnych kanałach, głównie zaś w internecie.



Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agencja McCann wprowadza perfumy mające wspierać kreatywność (wideo)