Agencja Social Tigers z nową identyfikacją wizualną od relaks.studio
Agencja marketingowa Social Tigers wprowadziła nową identyfikację wizualną. Projekt powstał we współpracy z relaks.studio.
Koncepcja nowej identyfikacji wizualnej Social Tigers oparta została na prostych i funkcjonalnych założeniach.
- Postawiliśmy na prostotę elementów wizualnych, spójność i wysmakowaną typografię, którą zestawiliśmy z eleganckimi papierami i odważnymi tłoczeniami. Prostota nadała identyfikacji dojrzały i ponadczasowy wygląd, a wysoka jakość druku wraz z odważnymi decyzjami produkcyjnymi odróżni Social Tigers od konkurencji. Zmiana podkreśla profesjonalny charakter firmy i wysoką jakość świadczonych przez nią usług - mówi Piotr Bujnowski, design director relaks.studio.
Nowy logotyp zawiera tylko oczy i nos tygrysa, znacznie różni się od rysunkowej wersji poprzed-niego logo.
- Nasze pierwsze logo pokazywało stan ducha, jaki mieliśmy, zakładając agencję. Byliśmy grupą ekspertów social media, którzy specjalizowali się w branży sportowej. Młodzi, ambitni i nieco zadziorni - dobrze odnajdywaliśmy się z komiksowym tygrysem w naszym herbie - mówi Franciszek Georgiew, założyciel agencji Social Tigers.
Agencja marketingowa Social Tigers powstała w maju 2015 roku.
Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Social Tigers z nową identyfikacją wizualną od relaks.studio