Agencja Streetcom stworzyła markę Streetcom Interactive
Agencja Streetcom Polska stworzyła nową submarkę Streetcom Interactive. Odpowiada za nią Sylwester Kwiatkowski - interactive director.
Do głównych obowiązków Kwiatkowskiego należy rozwój interaktywnych i e-marketingowych usług świadczonych przez Streetcom, a również współpraca z klientami w zakresie projektów interaktywnych i koordynowanie kampanii w tym obszarze. Odpowiada również za działania systemowe i IT, wspierając działy: sprzedaży, obsługi klienta i komunikacji Streetcom.
Sylwester Kwiatkowski przez dwanaście lat pracował w agencji Badań Rynku Opinia, gdzie przeszedł szczeble kariery od ankietera po funkcję prezesa zarządu. Kontynuował rozwój zawodowy w agencjach marketingu szeptanego i mediów społecznościowych. Ostatnio zajmował stanowisko managing director w interaktywnej agencji z grupy Brain Juice. Jest absolwentem Zarządzania Biznesem na Polish Open University oraz Informatyki na Uniwersytecie Łódzkim
„Stworzenie submarki Streetcom Interactive jest kolejnym etapem procesu rozwoju agencji, jaki konsekwentnie realizujemy. Mamy największe na rynku doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekomendacji off-line, opartych o opinie szczegółowo wyselekcjonowanych z naszej bazy konsumentów. Jednocześnie, wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów i odpowiadając na zmiany rynku, od kilku lat rozwijamy usługi, działając coraz szerzej w obszarze Internetu i w mediach społecznościowych. Te działania często uzupełniają aktywności w realnym świecie lub stanowią dla nich alternatywę. Eksperci Streetcom gotowi są do uczestniczenia w kampaniach zarówno w świecie rzeczywistym, jak i w sieci. Łączymy te obszary i mamy wyjątkową możliwość działania równolegle. Jestem przekonana, że nasza oferta jest niepowtarzalna na rynku.” - powiedziała Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom Polska.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agencja Streetcom stworzyła markę Streetcom Interactive