Agnieszka Gajzler z szerszymi kompetencjami w Grupie Wirtualna Polska
Agnieszka Gajzler, dotychczasowa media product business growth director od teraz ma szersze kompetencje - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
Agnieszka Gajzler obok dotychczasowego stanowiska media product business growth director objęła dodatkowo funkcję deputy product division.
Teraz odpowiada m.in. - jako zastępca - za pion produktu, strategię i rozwój produktu content marketingowego, rozwój biznesowy kontentu wideo, z naciskiem na kanały zewnętrzne, takie jak YouTube, TikTok, Facebook.
Zajmuje się również strategią marketingową i rozwojem portfela marek medialnych Wirtualnej Polski w obszarze B2C i B2B.
Agnieszka Gajzler pracę w Grupie Wirtualna Polska rozpoczęła na początku 2022 roku. Wcześniej, przez ponad 3 lata pracowała w TVN Warner Bros. Discovery. Była tam digital strategy&development directorem. Przedtem, przez blisko 3 lata pełniła funkcję vice president media&content w agencji Isobar (dentsu polska). W latach 2015-2017 była chief product officerem w dentsu Polska.
Pracowała też w agencji mediowej Carat, w Viacom, w Gadu-Gadu, w Polskapresse, Grupie ZPR Media i Agorze.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu