Agnieszka Hyży ambasadorką reklamową produktów oświetleniowych Activejet
Firma Action, właściciel marki produktów oświetleniowych Activejetruszyła, z wizerunkową kampanią reklamową, której bohaterką jest prezenterka telewizyjna Agnieszka Hyży.

Kampania pod hasłem „Świetlna myśl!” ma zwrócić uwagę konsumentów na innowacyjne produkty z kategorii oświetleniowej Activejet, obejmującej szeroki asortyment produktów, m.in. źródła światła LED w barwie ciepłej, zimnej i neutralnej, produkty designerskie takie, jak dekoracyjne taśmy LED, kinkiety, lampki nabiurkowe, dekoracyjne oprawy LED, a także energooszczędne świetlówki kompaktowe.
- Współpraca z Agnieszką Hyży to kolejny element długofalowej strategii, którą przyjęliśmy dla marki Activejet, stanowiący punkt wyjścia do pozycjonowania naszych produktów jako produkty premium. Jednocześnie chcemy zwrócić uwagę, że marka Activejet to nie tylko wysokiej jakości materiały eksploatacyjne, z których przede wszystkim jesteśmy znani, lecz również szerokie portfolio produktów oświetleniowych. Nasza strategia na najbliższe miesiące zakłada silne i konsekwentne wsparcie komunikacyjne właśnie kategorii oświetleniowej - opisuje Dominika Kopycka, non-food international business development director w spółce Action.
Zaplanowane do końca bieżącego roku aktywności obejmują działania w prasie, w kanałach społecznościowych Facebook i Instagram oraz silne wsparcie PR. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Communication Lab.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agnieszka Hyży ambasadorką reklamową produktów oświetleniowych Activejet