Playground Warsaw współpracuje z CD-Action na 30-lecie magazynu
Agencja Playground Warsaw nawiązała współpracę z kultowym magazynem gamingowym “CD-Action”, obchodzącym 30. urodziny. Będzie ona odpowiadać będzie za kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną marki.
fot. materiały prasowe

– CD-Action to nie tylko magazyn. To emocje, nostalgia, pasja. To iście kulturowe zjawisko. Nie mogłem sobie wymarzyć lepszego partnera na start. Planujemy wyjść daleko poza klasyczną komunikację jubileuszu. Chcemy stworzyć coś, co poruszy odbiorców – tych, którzy pamiętają płyty CD doklejone do okładki magazynu, i tych, którzy poznają CD-Action dopiero teraz” – mówi Wojtek Kowalik, creative director w Playground Warsaw.
Z okazji 30-lecia CD-Action planuje szereg aktywacji, zarówno offline, jak i w sieci.
Dołącz do dyskusji: Playground Warsaw współpracuje z CD-Action na 30-lecie magazynu