Agnieszka Winnik-Jaworska business director w VMLY&R. Awanse w dziale client engagement
Agnieszka Winnik-Jaworska, dotychczas account supervisor, awansowała w agencji VMLY&R na stanowisko business director. Marta Gaś-Dmowska, Bartosz Mazurek i Michał Brzeczkowski - dotychczas na stanowiskach group account managers - również awansowali obejmując role: business supervisors.

Agnieszka Winnik-Jaworska, Marta Gaś-Dmowska, Bartosz Mazurek i Michał Brzeczkowski dołączają do grona opiekunów grup biznesowych w VMLY&R, obok Magdaleny Brejnak-Kowalskiej, Aldony Boreckiej, Aleksandry Monczak i Michała Kasperczyka.
Zobacz: Rafał Nalewajski influencer group head w agencji VMLY&R
Awanse w VMLY&R
Agnieszka Winnik-Jaworska jest związana z branżą reklamową od kilkunastu lat, w tym ostatnie cztery lata pracowała jako account supervisor w VMLY&R. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach Lowe (obecnie MullenLowe) oraz Agencji 303, pracując dla takich marek jak: 36.6, Simplus, Wirtualna Polska, Maspex, Dove, Knorr, Toyota Bank, Nestlé czy Compensa. Obecnie jako business director w VMLY&R odpowiada za grupę biznesową obsługującą m.in. BNP Paribas oraz markę Kinguin. W ostatnich latach w VMLY&R była odpowiedzialna za takich klientów jak Mazda czy Leroy Merlin.
Marta Gaś-Dmowska w VMLY&R jest liderką zespołu odpowiedzialnego dla realizacji projektów i rozwój Mazdy i Netto Polska. Ma ponad 10 lat doświadczenia w realizacji projektów i budowaniu długotrwałych relacji biznesowych. Do tej pory pracowała między innymi dla takich klientów i marek jak: Peugeot, LINK4, Unilever, Mondelēz, mBank, Grupa Danone (Nutricia, Żywiec Zdrój), Nestlé, PepsiCo czy Grupa Żywiec.
Zobacz: Natalia Borawska, Alek Frydrych, Adam Smereczyński i Robert Antolak na czele kreacji VMLY&R
Bartosz Mazurek z VMLY&R związany jest od 5 lat. Obecnie jako business supervisor w VMLY&R odpowiada za kompleksową obsługę firmy Samsung.
Mazurek ma ponad 11-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Wcześniej związany z agencją interaktywną Galileo Interactive oraz agencją PR-ową Omega Communications. Jako projekt manager uczestniczył w tworzeniu systemu Brand Oriented. Na przestrzeni lat pracował m.in. dla Samsung, T-Mobile, RWE / Innogy Polska, Siemens, Autodesk, Bayer, Kross, Muzeum Powstania Warszawskiego, Aegon, Tesco, Bakoma, Nestlé Waters, Decathlon, Beiersdorf, Kimberly-Clark.
Michał Brzeczkowski w agencji VMLY&R w roli business supervisora odpowiada za digitalową obsługę marki T-Mobile. Ma ponad 10-letne doświadczenie w marketingu. Marki, dla których pracował do tej pory, to: Tauron Polska, GDDKiA, Johnson & Johnson Poland, Mondelēz, LOT Polish Airlines, Wizz Air, PZ Cussons, Electrolux, LINK4 i Goodyear Polska.
Zobacz: Damian Kitowski awansuje na creative directora w VMLY&R
Dział obsługi klienta VMLY&R liczy blisko 50 osób
Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R, uwzględniając zespoły zarządzane przez Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead oraz Katarzynę Tomalską, regional business director, liczy blisko 50 osób.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agnieszka Winnik-Jaworska business director w VMLY&R. Awanse w dziale client engagement