Agencje Przestrzeń i VMLYR wygrały przetarg OLX
Agencje Przestrzeń i VMLY&R zostały wybrane przez OLX w przetargu na roczną obsługę kreatywną. Obie będą pracować nad kampaniami dla marki. Dodatkowo agencja Przestrzeń została wybrana do obsługi bieżących działań digitalowych.

Agencja Przestrzeń już w styczniu 2024 zrealizuje kampanię wizerunkową dla OLX Praca. Działania obejmą kanały ATL, digital i social media. Przestrzeń to agencja strategiczno-kreatywna, specjalizująca się w działaniach 360. Dodatkowo, w ramach procesu przetargowego Przestrzeń wybrano na agencję digital, której OLX powierzy codzienną obsługę wszystkich działań digital.
Kolejną odsłonę kampanii OLX Praca w połowie roku zrealizuje VMLY&R Poland. Agencja jest częścią globalnej sieci brand experience, która swoją wyróżnialność opiera na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z bardzo silnymi kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, w celu budowania tzw. connected brands.
- OLX to marka, która jest blisko swoich użytkowników. Wierzymy w bliskość i relacje, i tak też chcemy tworzyć marketing: w oparciu o zaufanie do profesjonalnych i kreatywnych partnerów. Nie możemy doczekać się pierwszych efektów współpracy - mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX Polska.
Rejection fee dla agencji
W przetargu startowały trzy agencje, proces był transparentny, z uwzględnieniem czasu, zadań, kryteriów ocen oraz tego, kto rozstrzyga przetarg po stronie klienta. Zgodnie z polityką Grupy OLX, agencja, która odpadła z przetargu otrzymała rejection fee.
Reguła wypłacania rejection fee będzie również dotyczyć jednej z dwóch agencji wyłonionych w przetargu, które będą przygotowywać koncepcje kreatywne w oparciu o brief. Wynagrodzenie dotyczy udziału w konkursach ofert, których budżety przekraczają 150 tys. USD netto.
Jedną z ostatnich kampanii OLX przygotowała od strony kreacji agencja DDB Warszawa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agencje Przestrzeń i VMLYR wygrały przetarg OLX